Prawo pracy

W zakres prawa pracy wchodzą wszelkie prawa i obowiązki pracowników oraz pracodawców. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę daje możliwość dochodzenia roszczeń zarówno przez pracownika, jaki i pracodawcę. Obie strony mają względem siebie obowiązki, które należy spełnić. Pracownik powinien wykonywać określoną pracę w danym terminie i w określonym z miejscu. Z kolei pracodawca jest zobowiązany do wypłacenia należności za wykonane czynności i zapewnienia odpowiednich warunków do pracy. Często na linii pracownik – pracodawca dochodzi do sporu, którego rozwiązanie wymaga podjęcie działań prawnych.

Kompleksowe doradztwo z zakresu prawa pracy w Kancelarii obejmuje m.in.

• reprezentowanie Klientów w postępowaniach przed sądami pracy,
  • przygotowywanie opinii prawnych,
  • prowadzenie spraw m.in. o przywrócenie do pracy, o zapłatę wynagrodzenia, ekwiwalentu za urlop, odprawy,
  • prowadzenie spraw o mobbing i dyskryminację,
  • przygotowywanie umów, regulaminów pracy i regulaminów wynagrodzenia.